mangga ads

Sunday, September 26, 2010

back with big smile

di keheningan pagi ini.. cewah.. ( sengal) hihihi xde maknenya nak jiwang jiwang bagai.. kekke ok.. da beberape hari ak tak megepek ( membebel) dalam blog nie.. hahahha hari ke??? wakakak emm.. firstly ak nak cite sehari sebelom ak nak gerak pergi kuantan.. huhu giler tension.. ada seorang hindia nie buat kerja satu group dengan aku.. malam tuu tetiba die message ak.. eyra esok kita buat produt ye?? aku agak terkejot la.. mane taknya da la esok( sabtu) ak nak turun kuantan.. ak cuak la.. aku pun ape lagi.. terpaksa la buat menipu( tipu sunat) wakakak cakap aku ada kerja.. die tak puas aty.. and start tinggi2 suare.. macam die sorang je buat assgmnt n ad quiz bagai.. ak pantang kalu orang tinggi suare nie.. sebab ak bukan jenis cakap tinggi tinggi suare nie.. ak pun ape lagi.. start la hangin aku.. ingat die je.. ( ntah ape ntah hindia tuu ttbe kelam kabut cenggituh) geram la... huh pas tuu message ak..mntak material.. ak cakap la aku ada kerja.. tak tahu balik pukol bpe.. yang ak xleh blah tuu.. pukol 1 lebih still message ak ada kat umah tak.. hmm seap kol bagai.. ape yang aku buat??? silent nset.. wakakkaka padan muke.. ak... huhuhu yela.. lepas tuu pepagi buta sebelom ak gerak nak pergi kuantan die still lagik message ak.. nak amik jugak material tuu.. geram giler kot..huhuhu dalam keadaan marah.. ak still jugak bagi.. then ak buang ke semua tensionan aku dengan orang cenggituh... huhuh then lepas tuu gerak pergi kuantan.. samapi sane terus isi perot yang lapa and sankit hanty.. then terus gelak gelak sakan.. then shopeng lagi.. then shopeng lagik.. and the best part is.. karok la.. mihahahha menjerit bagai nak rabak.. nyayi sampai serak suare.. ( lepas tehsion) mihahaha ( nape asyik gelak je nie) kekeke bukan gelak yang bukan bukan ok.. nie gelak sebab macam macam jadi masa time karok tuu.. then ble smeny letih.. tengok drama dalam tb 3 tuu.. sedih giler.. sampai semuanya nagis.. termasuk aku.. kekeke =p xyah pergi tengok wayang.. tengok kat tb pun boleh rabak.. hahahha 
tapi kali nie pergi best.. sebab bleh lepas tehsion.. hehehhe len kali nak pergi lagi la.. ooppsss!!! terlebih suda... ^_^ ok la.. tadi sampai dalalam pukol 5 petang.. penat tapi fun sangat... okla.. chau.. love-peace and respect -

No comments: