mangga ads

Tuesday, September 7, 2010

kekecohan di rumah mejelang hari raye...


ish2.. ape laa nak jadi dengan rumah aku skunk nie.. kecoh giler.. hehehe tapi best jugak la.. macam macam kerenah yang ada dalam rumah nie.. terutama anak anak buah kesayangan aku tuu laa... macam macam laa die nak.. pening aku,... tapi yang pasti dorang sangat manje dengan mak lang die yang sweet nie.. kekeke =p
tadi sempat lagi main mercun.. best sangat...hihihi cuma yang kurang abg mie aka abg ku yg poyo.. heheh xde sebab die terpakse balik sebab kerja.. huhuhu nanti die balik baru sambung balik misi aku dengan die yang tergantung nie... wakakakak =p korang nak tahu ape die...ape lagi main mercun ke reban ayam orang.. wakakkaka.. ish2.. teruknya.. anak sapa la nie.. hik~ ( dulu kecik kecik xnk sekolah beso nyusahkn orang) hahahahha ^_^ 
*maap takleh gune perkataan yg kureng sopan kt cni.. hik~
emm.. tengok skunk pun da kecoh kecoh.. belom raye lagi satu rumah bising.. hihihi suke suke.. xde la bosan sangat rumah nie kalau budak budak nie ada.. pening pening.. yang jadi mangsa buli adalah aku..huhuhu mak lang.. maklang... pening.. semuanya nak mak lang.. ish2.. glamour btl aku nie.. hahahha =p br jd mak sedara belom jd artis.. kihkihkih ( ish.. xnk la jd artis) hahahah 
tapi yang pasti rumah aku skunk sangat kecoh dan huru hara.. wakakka penat aku simpan rumah cantik cantik.. alih2.. huru hara rumah... huhuhu xpelah.. janji rumah aku memang meraih giler taun nie... hehhehe dan plan yang dirancang kan berlangsung... hahahha so.. tunggu je la... hahhaha yes!!! hik~ 
 ok la.. sekali lagi SELAMAT HARI RAYE.. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. MAAF KALAU ADA SALAH DAN SILAP.. 
emm..aaa... malu la nak cakap... eemmm...aaaa.... hik~  nak duit rye??? wakakakka =p chau.. peace ^_^

No comments: