mangga ads

Wednesday, June 9, 2010

hari-hari terus berlalu

setelah beberapa hari berhempas-pulas memerah keringat otak.. akhirnya selesai jugak final exam aku.. hehehe sukenya terkate.. hihihi macam-macam perangai yang dapat aku lihat sepanjang minggu exam nie..
tapi yang paling best dan penat sekali ialah time nak simpan barang-barang... ppeerrgghh... giler penat ttuuu.. dah la barang banyak giler.. nak pulak aku nie jenis yang suke bawak barang banyak-banyak.. kalu tahu di ayahnda aku nie.. memang bisinglah diaorang.. heheheh =p so... aku and the geng terpakse la.. terpakse ke??? hihihihi memang kena buat pun.. hahaha settlekan semua barang-barang yang ada..dari tingkat 3 ke tingkat bawah skali... huhuhu penat giler..
lepas 2 nak simpan barang satu hal.. punya lah lambat.. blok b da settle semua da.. tapi blok c..punya la lambat.. slow giler... dalam pukul 11 lebih barulah settle semua simpan barang-barang.. hehehe
itu baru satu hal.. nak start study balik.. punya lah malas.. sebab dah penat sangat.. huhuhuh
tapi.. kena kuatkan semangat jugak.. kalau tak..hmm tak terjawablah exam.. =(
tapi alhamdullilah.. ape yang aku hafal semuanya keluar dalam exam.. kire semuanya boleh jawablah.. hehehe tapi paper public relation je macam ada kekeliruan sikit.. xpelah.. semuanya sudah selesai petang tuu..
balik je dari dewan exam.. terus pergi cafe.. tapau makanan.. hehehe punyalah ramai tapau makan.. ish2.. lapo semuanya.. =p
sampai je kat bilik..tidur jap... lepas tuu..makan ...lepas tuu.. tengok movie.. wiwiwwiwi =) then.. dah habis tuu.. terus seap-seap nak gerak balik terengganu..
pppeeerrgghh... rasa seronok sangat sebab dapat balik setelah sekian lame bertapa kat muadzam cache.. hehehe =p
tapi... aku rasa tak berapa nak seronok sebab parents aku takde kat malaysia.. yang tinggal dekat rumah hanya aku dan adik aku je.. huhuhu sedihnya.. lepas tuuu tadi baru je cakap dengan diaorang.. lagilah teringat... hhhhuuuwwwaaa...
sob..sob.. =( ayahnda.. bonda... cepatlah balik..... =(

No comments: