mangga ads

Thursday, June 17, 2010

macam-macam jadi

after balik dari cuti semester aku kena survive sendiri sebab kedua orang tua aku pergi luar negara atas urusan kerja and bercuti jugak... hmm honeymoon la 2.. heheheh hik~
so.. masa time dorang tak de..akulah yang bertanggungjawab dalam menjaga adik lelaki kesayangan aku tuu.. so.. makan semua kau yang kena urus lah.. hehhe ada ciri-ciri kakak yang baik tak..??? heheheh hik~
mula-mula tuu aku dengan adik faiz makan kat Chicken RiceShop.. wah2.. boleh lah tahan rasa die.. hehhe
lepas tuu.. keesokkan harinya..nasi bungkus lah..hahahha malas dowh nak masak.. 2 orang je kot nak makan.. hehehe
then hari sabtu tuu...datang plak rajin nak memasak.. hehhe so tengahaari ttuu aku masak yang simple-simple je.. ayam masak kicap... hahahha =p
malam tuu..aku keluar dengan emma.. my bestfriend.. masa tengah sedap-sedap cuci mata.. tiba-tiba ayahnda tercinta call bagi tahu die jatuh masa dekat KLIA.. punyalah cuak aku masa tuu... malam ttuu..aku balik terus tak lena tidor.. dalam pukul 5 lebih.. ayahnda call suruh ambil die..hmm
esokkan hari tuu.. bawak pergi urut kaki.. betulkan kaki tuu.. then my mom said.. ayahnda baru-baru nak jadi gaut... huhuhu so sekarang kena berpantanglah semua makanan kesukaan die..
seperti yang macam sebelom-sebelom nie.. segala urusan rumah aku yang kena buat.. termasuk urusan business.. huhuhu apa- apa pun... kuatkan semangat.. =)

No comments: