mangga ads

Saturday, July 3, 2010

back to muadzam shah...

fffuuhhhhh... ( wah2 cm ala2 awal shaari gitu trademark ffuuhh2 nie) hehehhe
emmm.... esok aku dah kembali ke UNITEN... ish..malasnya..kenape ye..huhuhu adakah?? hehehe adakah apenya memang malas pun nak balik UNITEN... kadang-kadang rasa macam tak nak balik....kadang-kadang rasa macam nak balik UNITEN.. mane satu nie... huhuhu kalau aku nak 2,2 cakap aku tamak pulak.. hihihih biarlah nak 2,2 lah.. hehehe tapi ape-ape pun.. memang kena balik jugak memang itu sudah tanggungjawab aku daaa.... hehhehe
ok-ok.. esok balik UNITEN... pukul 9 pagi..tapi.....hehhee
baju tak kemas ape pun lagi nie...hehhehe =p emm..kejap lagilah kemas.. lepas... melepaskah..??ooppss...!!! bkn yang ttuu laa... suke fikir bukan-bukan..ish2... lepas makan.... hehhehe =p
emm..tapi kan yang jadi tak bestnya kan..aku kena berpisah dengan budak-budak rumah lame aku dulu... sob..sob.. =( dah llaaa aku sorang-sorang je blok c..huhuhu emm..xpelah..janji aku selalu keep in touch dengan diaorang... hihihi
ini lagi satu..esok memang lah balik muadzam cache( name samaran UNITEN) hehehe jangan lah ada orang report... hik~
emm..isnin pagi ttuuu aku kena settle awal-awal pasal timetable then terus phone my dad datang ambil kat UNITEN.. then terus pergi melaka... hmmm
mesti penat giler...hari rabu baru balik UNITEN balik.. mintak-mintak lusa nie xde masalah lah pasal timetable ttuuu..huhuhu
bukan ape..aku tak sampai hatilah nak biarkan my dad drive sensorang...wuwuwuw biarlah aku korbankan sikit masa untuk adik kesayangan aku tuu.. hope takde papelah.. semuanya selamat.. sebab lame jugak ttuu nak drive.. huhuhu amin.. mintak-mintak semuanya selamat..... =) so esok macam biasa gerak pagi..8.30... hihihi =) ya ALLAH..lindungilah hamba MU nie dari segala kecelakaan atau ape-ape je laa... yang tak elok ttuu... semoga semuanya selamat dan berjalan lancar... amin.. =)

No comments: