mangga ads

Saturday, July 31, 2010

i hate pink !!!


sabtu ( 31072010)
hari women and world..( pergh2.. tajuk kemain lagi sedap dengor) hihih tapi oklah bagi aku yang buta ( bukan buta mata 2 ok) heheh buta tentang dunia makeup2 nie da.. hehehe =p yang aku tak boleh blah tuu tema die... ish.. geram betul aku.. dalam banyak-banyak warna..kenapelah die pilih warna pink and itam...????? yyyeeeeaaakkk itam tuu memanglah warna kesukaan aku tapi tang warne pink tuu aku memang sensitip betul...huhuhu ee...that's why aku tulis i hate pink ttuu... ee... warne yang paling aku tak suke... yeeaakk2... len kali buatlah warna aku suke..hehehe( ko ingat ko je ke yang ada kat uniten tuu men ikot suke je ape yang ko suke and tak suke) kekekke =p hik~ sorilah ye kepada pengemar-pengemar warna pink.. i'm not in your list... hehehe =) sori..
tapi satu je yang oklah bagi aku...heheh yelah..aku mane la pandai bab2 makeup nie.. aku kan brutal tapi sweet... kekekke ( poyo perasan) hihihi =p emm..dunia aku hanya la kawan-kawan and famly... ttuu je... bab2 makeup2 nie tak pandai sangat pun.. tapi aku suke tengok..hehehhe sebab makeup nie buat orang yang pada asalnya nampak biasa tapi lepas di makeober..hehehe nampak cantik sangat.. bestnya kalau aku boleh di cantikkan macam tuu kan.. hehhe ( suke angan-angan mat poyo) hihihi =p
tapi kursus??..kursus ke?? hik~ kire kelas lah..heheh kelas makeup tuu kira macam-macam jugak lah aku belajar... contohnya..macam mane nak makeup la.. da namenya kelas makeup... hehehe then warna yang sesuai dengan diri kita..oklah.. tahu lah jugak sikit-sikit dari tak tahu langsung.. betul tak... hihihi =) ape-ape pun bertambah lagi satu pengetahuan... best-best.. (^_^)

No comments: