mangga ads

Sunday, July 4, 2010

ooohh... muadzam.....

pagi tadi aku tido dalam pukul 5 pagi.. then pukul 7 aku dah kene bangun..ish..kalau ikot aku punya malas memang lah.. malas giler nak bangun..yelah kepale nampak biri-biri lagi macam mane nak tahan..kekekke ok ok.. dah dah merapulah ttuuu.. hik~
dalam pukul 8.30 lebih gerak keluar dari rumah sampai dalam 5,6 minit.. dekat je.. poyo jee aku nie macam jaoh sangat.. heheh bas pulak satu hal punya lah lambat..aku punyalah ngatok.. rasa mata aku nie macam dah naik juling dah.. hehehe ngatok punya pasal.. hihihi
dah 2.. bile dah naik bas ape lagi.. tido laa... wiwiwiwi
giler laaa..tido tak sedar ape dah.. janji aku dapat tido.. hahahhaa best-best... hihihi
then setelah tido dan tido..aku sedar-sedar sampai sudeh kt muadzam cache...huhuhu punyalah malas nak turun bas... hehhe rasa macam tak nak turun.. tak nak..tak nak..( ish aku nie macam budak kecik je..) hik~ turun-turun... kekeke
sampai jee..terus pergi check-in... haa..jangan slah faham pulak.. bukan check-in hotel ok.. check-in hostel.. ( ish..macam dekat-dekat jee bunyik) hihihi xde-xde.. hostel ok.. dah settle bayar semua tuu terus cari rumah...so sekarang sudeh berada di rumah baru and kawan pun baru.. huhuhu tapi aku still malu-malu sebab duduk dengan senior.. hehhe ( eleh..malu la sangat ttuuu) hihihihi emm.. tapi ape-ape pun malam nie aku akan cuba tido seawal mungkin sebab esok banyak guna tenaga, emosi and otak.. so.. kuatkan semangat... aja-aja fighting... wiwiwi =)

No comments: